سازودهل
سامانه تخصصی درج آگهی موسیقی

بهترین کلاس های موسیقی در کرج البرز

www.SazoDohol.ir
توضیحات :

آموزش موسیقی یکی از حساس ترین آموزش هاست که اگر به درستی انجام نگیرد افراد علاوه بر سر خوردگی ممکن است به طور کلی استعداد درونی خود را نیز از بین ببرند پس مهم ترین امر در زمینه یادگیری موسیقی داشتن یک استاد متعهد و توانمند همراه با محیطی مناسب است که آموزشگاه موسیقی تمام این موارد را برای آموزش موسیقی شما عزیزان در نظر گرفته است.
آکادمی موسیقی در یکی از بهترین مناطق از نظر دسترسی برای عموم قرار گرفته است. این آموزشگاه در یک بنای زیبا و هنری واقع شده است که دارای امکاناتی از جمله کلاسهای بزرگ و استاندارد، سالنی برای اجراهای آموزشی، کتابخانه و آرشیوی بسیار کامل در موسیقی برای استفاده هنرجویان، کلاسهای مجهز به تمامی امکانات آموزشی، کلاسی مخصوص موسیقی کودک و کلاس های تمرین میباشد . به آدرس زیر مراجعه کنید :

آموزشگاه موسیقی کرج

مشخصات :
نام هنرمند : بهترین کلاس های موسیقی در کرج البرز
سطح :
موقعیت :
کشور :
استان :
شهر : کرج گوهردشت مهرشهر گلشهر جهانشهر عظیمیه چهارراه طالقانی مهرویلا شاهین ویلا ماهدشت فردیس مارلیک ملارد اندیشه و حومه
پربازدیدترین مطلب
تصاویر
کاربر ثبت کننده این آگهی هنوز تصویری ثبت نکرده است.
راه های تماس
راه تماس قابل مشاهده نیست . به دلیل این که یا کاربر ثبت کننده این آگهی هنوز راه تماسی وارد نکرده و یا هنوز حساب کاربری او تایید نشده است و یا ممکن است در متن آگهی وجود داشته باشد.
اطلاعیه
سازودهل هیچ سندی مبنی بر صحت اطلاعات نمایش داده شده از کاربران خود دریافت نمیکند و صرفاً مطالب درج شده توسط آن‌ها را نمایش می‌دهد و تمامی مسئولیت این اطلاعات بر عهده کاربر می‌باشد
توجه
فقط آگهی هایی که عنوان آن ها با عبارت (تایید شده) مانند نمونه زیر مشخص شده اند مورد تایید سازودهل هستند.
✅ تایید شده
شاید بپسندید