SazodoholLogoLightGray
مرجع تخصصی موسیقی
موسیقی یاد بگیرید و موزیسین بیابید

سوال : سلام من تازه یادگیری گیتار رو شروع کردم و آموزشگاه موسیقی که میرم استادم یه مدل گیتار معرفی کرده و گفته حتما از فروشگاهی که خودش میگه بخرم . آیا واقعا مدل و محل خرید گیتار انقدر مهمه ؟

سلام و امیدواریم که حالتان خوب باشد

با توجه به این که گیتار سبک های مختلفی مانند کلاسیک (پاپ) ، فلامنکو ، الکتریک ، باس (بیس) و غیره دارد و شما مشخص نکردید یادگیری کدام سبک مد نظر شماست ما تمام موارد را برای شما توضیح خواهیم داد و شما با توجه به سبک خودتان از آن استفاده نمایید .

اولا مدل گیتار در یادگیری گیتار اصلا مهم نیست ولی باید دقت کنید گیتاری را با توجه به سبک مورد نظر خودتان تهیه کنید که کیفیت و صدای مناسب داشته باشد و همچنین در هنگام خرید ساز به سایز (اندازه) ساز نیز توجه نمایید .

دوما محل خرید ساز فرقی نمی کند ولی حتما به این نکته دقت نمایید با توجه به این که احتمالا شما تجربه کافی برای خرید ساز را ندارید ممکن است برخی از فروشگاه ها از بی تجربگی شما استفاده نمایند و ساز های بی کیفیت (مشکل‌دار) را به شما بفروشند که بسیار در روند یادگیری شما تاثیر منفی خواهد گذاشت .

و اما در رابطه با انتخاب گیتار مناسب برای شروع یادگیری و اموزش موسیقی قبلا مقاله ای در این زمینه منتشر کرده ایم که می توانید آن را در آدرس های زیر بخوانید . برای مطالعه روی عنوان مقالات کلیک کنید .

1- راهنمای کامل خرید گیتار ارزان و باکیفیت

2- راهنمای کامل و تخصصی خرید بهترین گیتار برای شروع یادگیری ساز گیتار

نکته مهم در زمینه تهیه ساز : در نهایت دقت کنید اگر ساز خود را از محل های معتبر و برند های بزرگ خریداری کنید معمولا سازهای با کیفیت تر و بهتری را به شما تحویل می دهند زیرا می خواهند مشتریانشان را برای خودشان نگه دارند تا دوباره به آن ها مراجعه کنید . در نتیجه پیشنهاد ما استفاده وخرید از سایت های فروشگاهی معتبر است .

 

 

guest
0 نظر
Inline Feedbacks
دیدن تمام نظرات
تبلیغات